و اما راندو های من

بخشی از کارام

کارهای دانشگاه و هنرستان من....که البته اولی کار دانشگاه هست و بقیه کارای هنرستان من هستن...منتظر نظرات زیباتونم

 

راندو ها و اسکیس های من  (کارهای دانشگاهی من)

امیدوارم که خوشتوووووووووووووون بیاد...!

 

 


a target="_blank" href="http://mihanclix.com/?ref=arezu">

نظرات شما عزیزان:

yasamin
ساعت19:29---27 دی 1393
Salam mishe khahesh konm chand nemone kare asemoon baraye rando vase mn befresti?
پاسخ: سلام . بله جانیم . لطفا ایمیلت رو بنویس برام تا برات بفرستم . ممنون


samane
ساعت20:34---14 مهر 1392
kheili khooooobe


امير زهرايي رهبر است
ساعت23:24---30 خرداد 1392
باعرض سلام وخسته نباشيد
با توجه به اسباب کشي ما به خونه ي جديد
و رفتن از ميهن بلاگ
لطفا در لينک هاتون اصلاح بفرماييد
و ادرس اينترنتي از ياد رفته ها را
با http://alefmim.blog.ir/
لينک کنيد
ممنون از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, | 14:24 | نویسنده : ahani |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.